Biuro: (pon-pt 7:30-15:30)
tel. +48 888 200 889

0 x0,00 

No products in the cart.

Polityka prywatności

Polityka prywatności sklepu internetowego

TOOL MASTER

Treść niniejszej Polityki ma zastosowanie do przetwarzania danych osobowych w zakresie korzystania
ze sklepu internetowego prowadzonego pod adresem: toolmaster.pl

Polityka Prywatności stanowi integralną część Regulaminu sklepu internetowegotoolmaster.pl

Wszystkie pojęcia, o ile nie zostały zdefiniowane inaczej w Polityce Prywatności posiadają znaczenia nadane im przez Regulamin.

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH ORAZ DANE KONTAKTOWE

Administratorem danych osobowychzbieranych za pośrednictwem sklepu internetowego jest Rafał Ciesiun prowadzący działalność gospodarczą pod firmą TOOL MASTER Rafał Ciesiun, ul. Poznańska 73, 87-100 Toruń, zwany dalej „Administratorem”, będący jednocześnie usługodawcą sklepu internetowego
i sprzedawcą.

Kontakt z Administratorem w sprawie ochrony danych osobowych jest możliwy drogą e-mailową: info@toolmaster.pl lub listownie na adres korespondencyjny:ul. Poznańska 73, 87-100 Toruń.

W JAKIM CELU I NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ PRZETWARZANY DANE OSOBOWE?

Pani/Pana dane osobowe będziemy zbierać w celu:

  • obsługi i realizacji zamówień, dostarczania zamówionych produktów, obsługi księgowej umów sprzedaży i obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz zwrotów, a także prowadzenia korespondencji e-mail dotyczącej umowy sprzedaży – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  • prowadzenia ogólnych działań marketingowych polegających na przesyłaniu informacji dotyczących oferty drogą e-mailową oraz telefoniczną, w tym przedstawienia informacji o ofertach, produktach oraz usługach oferowanych przez Spółkę. Takie działania są podejmowane przez nas wyłącznie
    w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody(art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
  • prowadzenia marketingu bezpośredniego polegającego na przesyłaniu Pani/Panu informacji
    o nowych promocjach, ofertach specjalnych lub nowych produktach – podstawą prawną takiego działania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na dbaniu o jego interesy i dobry wizerunekoraz dążeniu do sprzedaży oferowanych produktów;
  • analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności użytkowników na stronie internetowej, a także preferencji zakupowych użytkowników w celu doskonalenia stosowanych funkcjonalności;
  • zapewnienia prawidłowego działania sklepu internetowego – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na prowadzeniu i utrzymaniu strony sklepu internetowego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ochronie jego praw.

 

Prawo do wycofania zgody

Jeżeli chciałaby/chciałby Pani/Pan cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych, to w tym celu wystarczy:

  • wysłać maila bezpośrednionaadres:info@toolmaster.pllub
  • kliknąć link w wiadomości e-mail, dołączony na końcu wiadomości.

 

JAKIE UPRAWNIENIA PRZYSŁUGUJĄ PANI/PANU?

Ma Pani/Pan prawo:

  • żądać wglądu do Pani/a danych, a także otrzymania ich kopii;
  • żądać sprostowania lub poprawienia danych – w odniesieniu do żądania sprostowania danych, gdy zauważy Pani/Pan, że dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
  • żądać usunięcia danych;
  • żądać ograniczenia przetwarzania – np. gdy zauważy Pani/Pan, że dane są nieprawidłowe – może Pani/Pan żądać ograniczenia przetwarzania swoich danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych).

Wniosek o realizację przysługujących Pani/Panu praw można zgłosić pisząc na adres
e-mail: info@toolmaster.plWe wniosku należy podać dane, które pozwolą nam jednoznacznie Panią/Pana zidentyfikować.

Zakres każdego z tych praw oraz sytuacje, w których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów prawa. To, z którego uprawnienia będzie Pani/Pan mógł skorzystać, zależeć będzie np. od podstawy prawnej na podstawie, której przetwarzamy Pani/Pana Dane osobowe. 

Jeżeli mimo wszystko uważa Pani/Pan, żeprzetwarzamy Pani/Pana Dane osoboweniezgodnie z prawem może Pani/Pan również wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Pani/Pana Danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

JAK DŁUGO PRZETWARZAMY DANE OSOBOWE?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie przetwarzamy Pani/Pana Danych osobowych
„wnieskończoność”, lecz przez czas, który jest potrzebny, aby osiągnąć wyznaczony cel, tj.:

  • dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody do czasu cofnięcia zgody lub osiągnięcia celu przetwarzania;
  • dane osobowe przetwarzane z uwagi na konieczność wykonania i realizacji umowy lub podjęcia działań na żądanie przez okres rozmów i negocjacji poprzedzających zawarcie umowy lub wykonanie usługi w odniesieniu do danych podanych w zapytaniu ofertowym lub przez okres realizacji usługi i współpracy, a także przez okres przedawnienia roszczeń zgodnie z przepisami prawa;
  • dane osobowe przetwarzane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu złożonego w oparciu o art. 21 RODO;
  • dane osobowe przetwarzane w związku z wykonaniem ciążących na nas obowiązków prawnych przez okres wymagany przepisami prawa, w tym prawa podatkowego, rachunkowego;
  • dane osobowe przetwarzane do celów analitycznych oraz w związku z administrowaniem stroną internetową będą przetwarzane do czasu zdezaktualizowania się lub utraty przydatności tychże danych lub wniesienia sprzeciwu złożonego w oparciu o art. 21 RODO.

 

KOMU UDOSTĘPNIAMY DANE OSOBOWE?

Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom zapewniającym obsługę naszej działalności. Do podmiotów tych należą w szczególności dostawcy systemów informatycznych i usług IT dostarczających nam rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, w tym dostawcy oprogramowania, poczty elektronicznej oraz hostingu, biura rachunkowe oraz kancelarie prawne.

 

CZY BĘDZIEMY PRZEKAZYWAĆ DANE OSOBOWE POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY?

Nie będziemy przekazywać Pani/Pana danych poza EOG.

 

CZY BĘDZIEMY PRZETWARZAĆ DANE W SPOSÓB ZAUTOMATYZOWANY?

Nie będziemy przetwarzać Pani/Pana danych w sposób zautomatyzowany.

 

WYMÓG PODANIA DANYCH

W celu złożenia zamówienia podanie przez Panią/Pana danych jest niezbędne. Ich niepodanie skutkować będzie brakiem możliwości realizacji i obsługi zamówienia.

 

INFORMACJE O PLIKACH COOKIES

Nasza strona sklepu internetowego nie używa plików cookies.

 

LOGI SYSTEMOWE

Odwiedzanie naszej strony nie wymaga podawania danych osobowych. Jednakże zgodnie z powszechnie stosowaną praktyką większości stron internetowych podczas Pani/Pana wizyty na stronie internetowej nasze serwery automatycznie zapisują tzw. logi systemowe – anonimowe informacje takie jak:

  • publiczny adres IP komputera, z którego nadeszło zapytanie (może to być bezpośrednio komputer użytkownika);
  • nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP o ile jest możliwa;
  • nazwa użytkownika podawana w procesie autoryzacji;
  • czas nadejścia zapytania;
  • pierwszy wiersz żądania http;
  • kod odpowiedzi http;
  • liczbę wysłanych przez serwer bajtów;
  • adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku, gdy przejście do strony Urzędu nastąpiło przez odnośnik;
  • informacje o przeglądarce użytkownika;
  • informacje o błędach, jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP.

Gromadzone w dziennikach logów dane są wykorzystywane wyłącznie do celów administrowania stroną. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem. Dane te nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi naszą stronę internetową.

 

ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI

Polityka prywatności jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana. Najnowsza wersja dokumentu jest zawsze opublikowana na naszej stronie internetowej.

Aktualna wersja Polityki obowiązuje od 01.04.2023r.